Totalt antal besökare:

27/12 kl.00.58

Vilken lång dag det har varit,kan säga att jag kom hem för ca 30 min sen. Vi planerade i morse att åka och titta på en spjälsäng,när jag hade gjort ordning mig och tänkte åka vid 12 tiden ringde min mamma och mådde dåligt.... yrsel,illamående och huvudvärk. Hn har inte mått bra på flera dagar men idag var det värst. Så vi åkte dit och ambulansen skulle komma. P tog med sig min lillebror hem till oss och jag stannade med mamma och väntade på ambulansen som tog tid.

De kom vid 15 tiden och vi åkte till sös akuten där den långa väntan började.... vid 24 tiden fick hon äntligen träffa doktorn som tyckte hon skulle stanna över natten för observation så jag tog en taxi hem när de gick iväg med henne för att röntga hjärnan. Det verkar som hon mådde bättre när jag lämnade henne så hoppas hon får rätt behandling nu.

Jag är trött och har ont i magen,tog några mackor och te när jag kom hem(åt inget på hela dagen)eller 2 lussebullar och en gainomax på sös.

Nu ska jag vila och hoppas inte bebisen känner för att titta ut nu (måste få lite sömn först),har ju suttit på akuten i typ 8 tim :-O

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja den är riktigt häftig :) Det är inte min bild, jag hittade den på nätet och den är garanterat fixad i något bildprogram :)

2009-12-27 @ 17:07:12
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh