Totalt antal besökare:

26/12

Sitter brevid Z som tittar på Disney chanel , blev väckt av honom med massa kramar och pussa och "jag älskar dig" ord som han upprepar flera gånger. Han är så söt,undrar vad han får allt ifrån.
Han öser komplimanger på mig hela tiden.
Är det en period hos pojkar eller? Hur är era 4-åringar? Varje dag och flera gånger om dagen så säger han:

-Mamma du är så vacker och söt,jag vill giftas med dig.

-Men älskling du är min son,jag ska ju gifta mig med pappa.

-Jag ska bli pappa.

Ibland går han ner på knä och pussa min hand när han ska "fria"  :-)

Han är en helt underbar pojke med så mycket fantasi. Han är smart och vet precis hur han ska linda oss runt sitt finger.

Nu vill han låna min data och spela på men jag vill inte att han ska sitta för mycket  med den,har nu erbjudit mig att spela "V Smile" med honom. Han fick två nya spel i julklapp.



Ska försöka ta mig ut idag och titta på vagga till bebisen (finns inte plats i lägenheten för spjälsäng).

Kommentarer
Postat av: Hanna

15 januari ska våran komma. sådet är iaf 3 veckor kvar. och förra gången gick jag över 14 dagar.

fattar om du är trött, jag är helt färdig redan nu! :)

2009-12-26 @ 22:03:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh