Totalt antal besökare:

25/12

Hola!

Sitter i soffan och tar det lugnt med mina älsklingar. Vi hade en mycket trevlig jul (den bästa hittills).

Vi firade hemma hos oss med min mamma,syster,lillebror,P:s mamma och man, en vän till oss och hennes bror. Vi var 10 st,lagom i lilla lägenheten.

Maten var jätte god och stämningen med trots att tomten inte kunde besöka oss i år så fick barnen + bebisen i magen massa julklappar.

De var kvar till 23.30 och då somnade Z,han var igång hela kvällen med sina nya julklappar (speciellt pirat lego) . Tyvärr blev han sjukare och sjukare under kvällen,stakarn var hes och hade feber,i slutet frös han och ville han varm choklad.

Kan inte säga att jag varit stressad eller igång mycket men har inte kunnat vända mig i sängen utan att nästan grina och har såååå ont där nere att jag drar mig från att resa mig från soffan. Gör jag det kan jag inte gå normalt och varje steg gör obeskrivligt ont :-(











Tog tyvärr inte mycket kort och jag var bara med på ett av dem :-( men minnena finns alltid kvar hos en :-)

Hur var eran jul ?

Kommentarer
Postat av: Natta

Hej gumman, vilka fina bilder.

Stackars dig som har så ont, du har inte många dagar kvar nu.

Amanda var beräknad till den 4 januari, men hon låg i säte, så hon föddes med planerad kejsarsnitt den 20 december.



Kram

2009-12-25 @ 21:20:21
URL: http://mammanatta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh