Totalt antal besökare:

14/12

Ligger i sängen och surfar runt, P har åkt till Andys lekland med Z, han behövde få komma ut och leka av sig,tror nog båda behövde det :-)

Jag är verkligen seg och trött hela tiden,nu är det 18 dagar kvar så jag hoppas att inte gå över tiden allt för länge.

Har inte så mycket att berätta mer än att vi försöker få till det här hemma med julpynt och städning. I morgon ska vi på lägenhetsvisning men finns en annan jag är mer intresserad av som inte är slut annonserad än.

Vi hann se några filmer förra veckan men har inte orkat betygsätta dem här(kommer sen).

I morgon ska jag försöka baka lussebullar (hoppas hoppas jag får ork)

kramiz

Kommentarer
Postat av: Sandra Lantz

Ja, bara man får " orken " liksom, det är mkt att göra, men hur ska man hinna med allt liksom?

Jäkla underbara jul :)

Kram!!

2009-12-14 @ 22:19:10
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh